Klasa II

Obrysowywanie konturów wymaga bardzo dobrej koordynacji wzrokowo-ruchowej ale przecież tę posiadają wszyscy uczniowie klasy II. Najpierw rysowaliśmy kontury człowieka a potem wypełnialiśmy je kolorem i samoprzylepną  folią. Nie wszystko poszło zgodnie z planem ale efekt końcowy był zadawalający.

Dogoterapia

Zajęcia z udziałem pieska to najbardziej ugłaskane i przytulaśne zajęcia w naszej szkole. Pies jest najbardziej pożądaną pomocą naukową, która motywuje do nauki i przyswajania wiedzy, pomaga dzieciom o obniżonej percepcji, wzmaga aktywność ruchową, wspomaga rozwój koordynacji i precyzji ruchów.

Poznajemy jesień

Asia ,Szymon i Michał dzielnie poznawali  porę roku Jesień.  Wspólne zabawy darami jesieni w sali i na dworze polecamy wszystkim.  Pozdrawiamy z jesiennym uśmiechem:)

Terapia dźwiękiem w grupach r-w

Raz w miesiącu uczestnicy zajęć rewalidacyjno-wychowawczych biorą udział w zajęciach terapii dźwiękiem. To przyjemny czas spędzony w atmosferze relaksacji , przyjemnych wrażeń słuchowych oraz  integracji wszystkich grup.

Jesienne muffinki w Sierakowie

Dnia 26.10.2016 r. uczniowie klas: II b, III, IV i II PC wybrali się na wycieczkę do Sierakowa. Głównym punktem wyprawy był udział w warsztatach kulinarnych „ Jesienne muffinki” W ich trakcie wszyscy uczniowie, na miarę swoich możliwości, przygotowywali babeczki z dodatkiem sezonowych owoców oraz bakalii. W czasie gdy muffinki wypiekały się w piecu uczestnicy wycieczki wybrali się do pobliskiego lasu w poszukiwaniu darów przyrody. Uzbierane przez uczniów wielobarwne, jesienne liście zostały wykorzystane do wykonania prac plastycznych. Na zakończenie pobytu w Sierakowie, przy ciepłej herbatce, odbyła się degustacja smacznych, aromatycznych babeczek.

Wierszyki wybryki

„Wierszyki wybryki” to tytuł przedstawienia, które w dniu 20.X.2016r obejrzeli uczniowie klasy Va w Teatrze Dramatycznym.Było bardzo śmiesznie i wesoło. Najpopularniejsze wiersze Jana Brzechwy , jak „Kaczka Dziwaczka”, Ptasie radio”, „Katar” i inne aktorzy przedstawili w bardzo humorystyczny i zabawny sposób. Na scenę zaprosili też dzieci z widowni, by pomogły dziadkowi wyrwać rzepkę w ogrodzie.Dla naszych dzieci było to przedstawienie bardzo wartościowe, gdyż odpowiadało ich możliwościom percepcyjnym.