Obóz harcerski

W dniach 31.07 – 14.08. 2012r wychowankowie Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Koszalinie druhny i druhowie z 4 Turystycznej Drużyny Nieprzetartego Szlaku „DREPTUSIE” wypoczywali na obozie stacjonarnym w Schronisku górskim „Głodówka” prowadzonym przez Fundację Harcerstwa Polskiego . Schronisko to znajduje się na Polanie Głodówka , skąd rozciąga się przepiękny widok na 76-cio kilometrową panoramę Tatr, którą mogliśmy podziwiać każdego dnia korzystając z lunety.
Stąd też wyruszaliśmy na górskie wycieczki- nad Morskie Oko , do Schroniska Murowaniec oraz do Bukowiny Tatrzańskiej i Zakopanego. Wjechaliśmy kolejką linową na Gubałówkę, gdzie delektowaliśmy się smaczną herbatą i lodami w Karczmie Niebo oraz podziwialiśmy panoramę Zakopanego. Niestety z Gubałówki schodziliśmy trasą wzdłuż kolejki, co dla niektórych zakończyło się zjazdem na pupie. Najmilej wspominamy kąpiel w basenach termalnych w Bukowinie Tatrzańskiej, gdzie woda miała przyjemną temperaturę i można było przyjemnie spędzić czas. Byliśmy też w Jaskini Mroźna i w schronisku na Hali Ornak, piliśmy żętycę i jedliśmy oscypki i inne przysmaki. Wyjazd był możliwy dzięki naszym przyjaciołom, który jak co roku przekazali wpłaty na rzecz drużyny harcerskiej działającej w naszym ośrodku. Wszystkim darczyńcą serdecznie dziękujemy.